WLC

WEIGHT LOSS CHALLENGE
Venue: Level 6, Wisma Lim Foo Yong
Jalan Raja Chulan, Kuala Lumpur
Time: 7.30pm - 8.30pm
Day: Every Wednesday

HOM

Every Tuesday
6th Floor
Wisma Lim Foo Yong
Jalan Raja Chulan
HOM - 12.30 pm
HOM - 7.45 pm


Kaunter Pelawat


Kenapa saya ka YA dengan Herbalife 12:31 AM


Pertama skali, ingin saya tekankan bahawa produk Herbalife mengandungi 55 jenis nutrisi, 18 jenis asid amino, serat dan herba hanya dalam satu SHAKE sahaja. WAH~! Mana ada produk yang mempunyai nutrisi yang lengkap sebegini hanya dalam satu minuman yang lebih dikenali sebagai SHAKE tu. Hampir kesemua anda yang membaca post ini tentu mempunyai supplement-supplement seperti vitamin A, vitamin B, vitamin C, Kalsium, Magnesium dan sebagainya dirumah.. betul x? Brape yang korang dah belanja untuk sume supplement ni? Paling kurang pun RM100 kan? Haaa...Anda semua keluarkan Rm100 untuk hanya beberapa supplement nutrisi yang saya rasa x cecah angka 10jenis nutrisi bukan? Dengan Herbalife, anda hanya perlu belanja RM370 untuk 55 jenis nutrisi, 18 jenis asid amino, serat dan herba. Bukan itu sahaja, anda dapat lagi teh yang diekstrak daripada 5 jenis botani dan yang paling penting teh tersebut mengandungi BUNGA RAYA(HIBISCUS).

Anda tahu x yang bunga raya, bunga kebangsaan kita tu banyak kegunaan dia untuk kesihatan dan kebugaran kita? Sekarang ni saya nak cerita serba sedikit tentang bunga raya. Bunga raya boleh merendahkan tekanan darah tinggi kita dan juga boleh control tahap kolestrol kita. Maka, risiko anda untuk mendapat penyakit jantung adalah rendah. Bukan itu sahaja, bunga raya jugak kaya dengan Vitamin C macam oren dan ia boleh bertindak sebagai penyejuk badan secara semulajadi. Saya baru buat research sikit, tp dah macam2 kebaikan yang saya jumpa tentang bunga raya ni. Hebat bukan? Tentu ade lebih lagi kegunaan bunga raya ni kalo kita research lebih mendalam.

Selain itu, saya juga mendapati ramai pengguna Herbalife berjaya mengubati penyakit mereka. Seperti kencing manis, darah tinggi, ekzima, semput, gout, resdung dan ade juga yang injap jantungnya dah rosak dan xberfungsi sebelah. Tetapi selepas dia ambil Herbalife, alhamdulillah, dia sihat walafiat, malah dia kelihatan 10tahun lebih muda daripada usia sebenar dia. Kalau nak tau lebih lanjut tentang siapa hamba Allah ni, anda bolehlah berjumpa dengan saya. TETAPI, anda harus tau yang Herbalife Int. tidak mendakwa bahawa produk mereka boleh menyembuhkan ape jua jenis penyakit. Cuma kita perlu fikir secara logiknya, apabila kita beri badan kita makanan yang berkhasiat dan penuh dengan nutrisi pada setiap hari, sudah tentu badan kita akan berfungsi secara normal dan sihat dan boleh mengubati diri anda secara natural. Seperti kereta jugak, apabila anda isi minyak yang murah dan tak berkualiti, sudah tentu kereta anda akan bergerak perlahan dan rasa berat je bawak kete tu. Walaubagaimanapun, jikalau anda mengisi minyak yang berkualiti tinggi dan berharga agak mahal sedikit, sudah tentu kereta anda akan bergerak laju dan berjalan lancar sepanjang masa. Betul x? Anda fikirlah sendiri.

Herbalife memberi kita nutrisi yang lengkap. Kita mampu mengubah hidup kita dengan Herbalife untuk menjadi lebih langsing sekaligus SIHAT.

Maka, saya katakan YA pada Herbalife!

0 comments: