WLC

WEIGHT LOSS CHALLENGE
Venue: Level 6, Wisma Lim Foo Yong
Jalan Raja Chulan, Kuala Lumpur
Time: 7.30pm - 8.30pm
Day: Every Wednesday

HOM

Every Tuesday
6th Floor
Wisma Lim Foo Yong
Jalan Raja Chulan
HOM - 12.30 pm
HOM - 7.45 pm


Kaunter Pelawat


AL-KISAH 3:04 PM

Ha....pernah tak merasa kena duduk tempat duduk depan sebab 'punggung' korang lebar dari kengkawan yang lain, so tak muat nak duduk kat seat belakang? Pernah tak gi shopping ngan kengkawan, tapi korang tengok je sebab takde saiz? Pernah tak suami korang suruh tukar baju yang tutup 'punggung' sebab comel sangat punggung tu? Hmm...kalau nak tau, tu lah antara pengalaman pahit yang saya pernah alami suatu ketika dulu. Sedih tau!Alhamdulillah...saya telah diselamatkan oleh Herbalife. Dengan menggantikan pengambilan sarapan dan makan malam dengan 'shake', saya berjaya mengurangkan 13kg dalam 4 bulan sahaja! Teruja kan...? Tengok la gambar saya yang pakai baju hijau tu....takde cutting langsung! Cuba tengok perubahan saya pada gambar selepas...haaaa...OK kan? Nantikan kemunculan saya yang terbaru lebih langsing, lebih berseri...lebih muda!

0 comments: